miércoles, 7 de julio de 2010

The Enemy (Static-X)



Vamos con el metal acelerado y machacón de Static-X, cuyo cantante en los directos es una de las personas que más gomina debe gastar del mundo XD



Puedes descargar esta canción desde AQUÍ


Letra:
Confines me its all that i see
Sickness keeps you following me
Keep it inside, all that is sharp
Hold it inside, all that is dark

Tear
I´ll shut you up

Down, down, down
I´ll destroy you
Kill or be killed
Down, down, down
You´ve become the enemy
Enemy

I thank you for making me feel
Make me feel like i want to kill you show me you´re evil inside
Now won´t you just curl up and die

Tear
I´ll shut you up

Down, down, down
I´ll destroy you
Kill or be killed
Down, down, down
You´ve become the enemy
Enemy

You make me
You make me hate
You make me
You make me hate you



Video en el estudio:



Video en directo:

No hay comentarios:

Publicar un comentario